Jste tvůrčí, organizačně zdatnou a dynamickou osobností, která dokáže spolupracovat s různými lidmi a má ráda společnost? Hledáte smysluplnou práci?
Uplatněte své dovednosti v organizaci ADRA na pozici Produkční.
Náplň práce
– Příprava a spolurealizace mediálních, on-line a outdoorových PR/FR kampaní
– Komplexní event management
– Podíl na tvorbě PR/FR strategie
– Základní grafické výstupy ke kampaním
Požadujeme
– Nadšení pro poslání organizace ADRA
– Znalost organizace akcí a eventů vč. online prostoru
– Výborné organizační a komunikační dovednosti
– Počítačová gramotnost na vysoké úrovni
– Znalost grafických programů výhodou
– Znalost PR a fundraisingu v neziskovém sektoru a rozvojové problematiky výhodou
– Znalost CRM systémů výhodou (Salesforce nebo podobné)
– Znalost on-line marketingových nástrojů výhodou (Google Analytics, FB Business Manager)
– Odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení, spolehlivost, samostatnost a schopnost plnit termíny
– SŠ/VŠ vzdělání
– Znalost anglického jazyka
– Řidičský průkaz skupiny B výhodou
Nabízíme
– Zajímavou a smysluplnou práci na plný úvazek (40 hodin týdně), po dohodě možnost zkráceného úvazku
– Velmi dobrou příležitost k seberealizaci
– Účast na trénincích a školeních, další profesní rozvoj
– Zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na penzijní spoření, 25 dní dovolené, Sick Days)
– Plat 24 – 26 tisíc měsíčně
– Nástup 1. září 2021 nebo dle domluvy
V případě zájmu kontaktujte, prosím, vedoucího HR ADRA, pana Kamila Kreutzigera na: kamil.kreutziger@adra.cz.
Děkujeme a těšíme se na Vás!
www.adra.cz